Årsmöte 2020

Hej på Er ärade medlemmar, coronan härjar fortfarande och vi gör det vi kan för att både agera i föreningen och följa de riktlinjer folkhälsomyndigheten ger oss.

Då vi inte får samlas fler än 50 personer är det svårt att genomföra ett årsmöte där vi träffas då vi har fler medlemmar än 50 st, och på ett årsmöte SKALL alla medlemmar kunna närvara. Utöver detta är det ju också många av våra medlemmar som tillhör den ena riskgruppen eller den andra och på så sätt också har svårt att mötas på riktigt.

Vi kommer genomföra Årsmötet torsdagen den 25:e juni kl 19:00, och vi kommer genomföra det som ett onlinemöte, och vi kommer begära föranmälan. Finns det medlemmar som inte kan ansluta till ett onlinemöte kommer vi försöka hjälpa till med att även sända mötet i någon lokal.

Alla handlingar inför årsmötet kommer delas i det här inlägget, och information om årsmötet kommer dels som notis i lokala annonsbladet, på hemsidan http://skyttarna.se, på våran facebook-sida och som uppsatta lappar på skjutbanan.

Anmäl dig via epost till mattias.lind@skyttarna.se.

Mötesdokument:

(kommer snarast)